עיצוב ועריכת אתרים - אתר מלווה ספר
 
 
בעולמנו היום, האינטרנט מהווה המקור הראשון והראשי לחיפוש מידע. לכן, כאשר ספר יוצא לאור, חשוב שילווה באתר אשר יעלה את שם הספר בחיפוש אחריו, ובמקביל, יחשוף את הספר לגולשים אקראיים. 

מתוך הבנת המדיום האינטרנטי והצרכים של ספרים וסופרים, אנו מספקות את השירותים הבאים:
 
אתר בסיסי יכלול את תקציר הספר, תמונת הכריכה, מספר איורים (במידה ויש), חומר רקע על המחבר, אוסף הביקורות ואפשרויות ליצור קשר.
אתר מורחב יכול לכלול תכנים נוספים הקשורים לנושא הספר (אשר מגבירים את זרימת הגולשים לאתר), פורום לדיון, קבצי פלאש ווידאו, חדשות נגללות, ועוד.
 
עיצוב ובניית האתר
מיפוי הצרכים יעשה לאחר חשיבה משותפת. העיצוב יותאם לצרכים ויכלול באנר, כפתורים, תמונות, כותרות וכל שאר האלמנטים הנדרשים. לאחר מכן נבנה את העמודים בהתאם למיפוי הצרכים, ונעביר לתוכם את התוכן הרלוונטי. בנוסף, נשקיע מחשבה מיוחדת בהכנסת מילות מפתח לכל עמוד על מנת לקדם את האתר ולהזרים אליו גולשים.
 
כתיבה ועריכת תוכן
באפשרותנו לערוך תכנים אשר יועברו אלינו, מבחינה סגנונית ולשונית, או לכתוב את התכנים בהתאם להנחיות.
 
עדכון שוטף של תוכן ועיצוב
בניית האתר היא החלק הקל...בדרך כלל הבעייה היא להקדיש את הזמן והמשאבים לעדכון שלו. קרה לכם שנכנסתם לאחרונה לאתר וראיתם ידיעה שהתייחסה ל-2006? ובכן, לא הייתם רוצים שכך יראה האתר שלכם.
 
עם סיום בניית האתר, תוכלו לעדכן את האתר בעצמכם באופן עצמאי, באמצעות כלי הניהול של האתר. במקביל, אנו מציעות שירות עדכון שוטף; החל בעדכון של תמונות, תאריכים או אפילו הכנסת מאמרים וחדשות בהתאם לנושא, בתשלום חודשי קבוע או חד פעמי.
 
דוגמאות לאתרים-
  
 

 

 


 
 האתר עוצב ונבנה ע"י נוצה
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים