שירותי הוצאה לאור
 
האפשרויות הן אינסופיות, שכן כל ספר הוא אחר וכל יוצר שונה מרעהו. אנו נשמח להכיר אותך ולהשתמש במקצועיות ובניסיון המצטבר של שתינו על מנת להתאים עבורך את הדרך הטובה ביותר. נוכל ללוות אותך לכל אורך התהליך- ואפשר גם לבחור להיעזר בנו רק בחלק מהשלבים.
 
אם הרעיון של יצירת ספר מרגש גם אותך- זה הזמן ליצור קשר איתנו. אנחנו נשמח! כל מפגש עם בן אדם יוצר עושה לנו טוב על הנשמה...
  
ובכל זאת, כדי שיהיה סדר בראש, הנה סדר הדברים:
 
ייעוץ
האם מדובר בספר קריאה הדורש עריכה, עיצוב והדפסה, או שמא ספר ילדים, שצריך גם לאייר? ספר שירים או ספר בישול מושקע של מתכונים מצולמים? להפצה בחנויות או כספר אלקטרוני?
שלב זה מיועד להגדרת הספר ולפריסת האפשרויות לפנייך, כדי לבדוק איזו דרך מתאימה לך ביותר .
 
עריכה
כמעט כל כתב-יד צריך לעבור עריכה. בין אם עריכת-תוכן ("עריכה ספרותית"), עריכה לשונית או שניהם. כאשר מדובר בספר ילדים נדרש גם ניקוד.
 
איור
אם מדובר בספר ילדים, כמובן שאיורים הם חלק בלתי נפרד מהספר, אך איורים יכולים להופיע גם בספר נוער, עיון, בישול וכדומה.
בארץ עובדים מאיירים מצויינים, וניתן להתרשם מעבודותיהם של חלק מהמאיירים כאן, כדי להתמקד בסגנון שהכי מתאים לספר. במידת הצורך ניתן להשתמש בשירותי צילום, כגון בספרי בישול, מסעות, זכרונות וכדומה.
 
עיצוב גרפי וכריכה
כאשר הטקסט ערוך, והאיורים או הצילומים מוכנים, העיצוב הגרפי מאחד את כל החומרים לידי טיוטא ראשונה. בנוסף נגיש גם סקיצה לעיצוב הכריכה.
  
הדפסת הספר
השמיים הם הגבול כמובן. אפשר להדפיס בפרוצס או בשחור לבן, על נייר רגיל או עבה, בכריכה רכה או קשה, עם קיפול או בלי קיפול, בדפוס דיגיטלי או בדפוס רגיל, 200 עותקים או 2000...כל אלו יקבעו בהתאם לצרכים ולאופי הספר.
 
יעוץ מקצועי להפצה ויחסי ציבור
מתוקף הניסיון של שנים רבות בתחום, נוכל לפרוס בפנייך את כל האפשרויות, להציג את הנתונים, וללוות אותך בתהליך מו"מ, בדיקת התנאים עד לסגירת חוזה עם חברת הפצה  לחנויות או כספר אלקטרוני ועם משרדי יחסי ציבור, מהמובילים בתחום.



"הוצאת ספר לאור רחוקה כברת דרך מכתיבתו וגם אז לא תמו תלאותיו של הסופר שהרי גם צריך למכור אותו.
את הגשרים הללו לא ניתן לחצות ללא עזרה מקצועית.
למרבה מזלי נתקלתי ביעל וקרן, בעלות מקצוע למופת, שהובילו אותי ואת דון צעד אחר צעד לא רק בהפקה המקצועית הנדרשת אלא בנעימות ובאורך רוח עד למדפי הספרים בחנויות.
כבעל מקצוע אני ממליץ עליהן לכל מכרי ומצדיע להן."  
 
מאיר אשל







 
 

 
 האתר עוצב ונבנה ע"י נוצה
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים