כתב. כותב. כתוב
גרפולוגיה - דינמיקה של ניתוח כתב היד
מאת: אורנה חצרוני
 

מהי גרפולוגיה?
איך מנתחים כתב?
איך לנתח את הכתב כך שתתקבל תמונה שלמה ובהירה של הכותב?
על אילו שאלות יכול ניתוח הכתב לענות, ומהן השאלות שאולי ייוותרו ללא מענה?
מהו סימן ואיך מפרשים אותו?
ומהו סינדרום? איך כותבים חוות דעת?
 
שאלות אלה ועוד רבות אחרות מקבלות מענה בספר זה, שהוא ספר מעמיק ושיטתי העוסק בשפה הגרפולוגית, מפרט את יסודותיה ומוליך את הקורא שלב אחר שלב – החל בהתרשמות הראשונית מהכתב, דרך זיהוי שלוש התמונות והגדרת סימנים וסינדרומים ועד להבנת הכותב על כל מורכבותו.
 
"לאחר שקראתי פרקים רבים מספרה של הגרפולוגית אורנה חצרוני ברור לי, ללא צל של ספק, שלספר מסוג זה, בעל איכות מקצועית גבוהה מאוד והבנה אנושית מעמיקה ואמפאתית, אנו מצפים כבר זמן רב." (סופי שופרוני, גרפולוגית, חברת האגודה לגרפולוגיה מדעית)

"זהו ספר עם נשמה. כשקוראים את הפרשנות של הסימנים, אנו קוראים לא רק רשימת תכונות סתמית אלא רואים מולנו את הבן-אדם שמאחורי הסימנים, רואים את בני-האדם על כל המורכבות שלהם. הספר, מתחילתו ולכל אורכו, מבוסס על ראייה רחבה של הדברים." (יונת קאיש, גרפולוגית, חברת האגודה לגרפולוגיה מדעית)

"הספר מסכם את כל שנות לימודיי, נדבך על נדבך. הוא עוזר לי בניתוח הגרפולוגי בעיקר ביכולת למצוא את המארג הנכון והייחודי בכל כתב וכתב, באופן שלא מצאתי עד כה בצורה ברורה כל-כך בספרים אחרים. לדעתי הוא צריך להיות ספר חובה לתלמידים כבר מראשית דרכם. אני ממשיכה לקרוא בו כל הזמן ומגלה עוד ועוד דברים חדשים, והוא משמש לי תנ"ך של הגרפולוגיה." (ספי גבאי, גרפולוגית, חברת האגודה לגרפולוגיה מדעית)

 

לפרטים נוספים: 

 


  

  

 

 

 

 האתר עוצב ונבנה ע"י נוצה
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים