להיפתח לשינוי
צרור מפתחות לשינוי בחיים
מאת: אורלי בר-קימה

 

פעמים רבות אנו מגיעות לצומת דרכים בתחום הזוגי, המשפחתי או המקצועי. לא תמיד אנחנו יודעות לאיזה כיוון ללכת, וכיצד להגיע לבהירות ולמיקוד שיעזרו לנו לבחור בדרך הנכונה עבורנו.

אורלי בר-קימה מזמינה אותך לשאוב השראה מסיפורה האישי ומסיפוריהן של נשים נפלאות, שחוללו שינוי בחייהן, ולרכוש כלים פשוטים אך עוצמתיים, שיניעו אותך לחולל את השינוי בו את רוצה ויתמכו בך בדרך אליו. 

שינוי משמעותי שעשתה אורלי בחייה האישיים והמקצועיים, עורר אותה לבדוק מה מניע נשים לשנות את חייהן ומה ניתן ללמוד מהניסיון שלהן, כדי שתוכל להעביר את התובנות הללו גם לנשים אחרות. היא ראיינה ותיעדה את סיפוריהן של חמישים נשים, מכל רחבי הארץ. מתוכן נבחרו עשרים ותשע נשים, אשר רובן בחרו להופיע בספר בזהות מלאה.

מתוך הסיפורים עלו תריסר מפתחות, שתמכו במהלך השינוי ותרמו להצלחתו. בהתאם, מחולק הספר לשנים עשר פרקים. כל פרק מתמקד במפתח אחד וכולל כמה סיפורים, המדגימים את השימוש שנעשה במפתח כדי להביא לשינוי: אשת שיווק מצליחה שבחרה באימהות חד-הורית מאוחרת; מורה שחוותה בגידה וגירושים קשים ופתחה מרכז תמיכה לנשים; מפיקת טלוויזיה בכירה שהקימה עסק ליבוא צעצועים; קיבוצניקית שחזרה בתשובה והיום מנהלת משרד פרסום מצליח למגזר החרדי; רקדנית בטן שהייתה פעם אשת היי-טק מצליחה, ורופאה שנטשה את מסדרונות בית החולים לטובת עיסוקים רוחניים... אלו הם רק חלק מהסיפורים הצבעוניים והמרתקים הכלולים בספר.

אם תרצי, תוכלי גם את להתחבר למפתח שלך, בעזרת תרגילים מעולם האימון המופיעים בסוף כל פרק, לפרוץ את המנעול שמעכב אותך, ולהניע את השינוי שאת רוצה בחייך, כאן ועכשיו.

את המפתח המצורף לספר ניתן לנתק בזהירות ולהשתמש בו כתליון, ואף להכניס לנקב המצוי בתחתיתו פתק קטן, ובו מילה מחזקת או משפט מעצים ומעורר השראה שתכתבי לעצמך. את מוזמנת לתלות את המפתח על הצוואר או לצרפו לצרור המפתחות שלך, כ"עוגן" שיחבר אותך למרכז העוצמה שלך בכל עת.


אורלי בר-קימה, עיתונאית ומאמנת נשים לצמיחה ולשינוי בחיים, מרצה ומנחת סדנאות "מפתחות לשינוי". הגיעה לתחום האימון לאחר עשר שנות ניסיון כעיתונאית ("העיר", "הארץ" והטלוויזיה החינוכית). כותבת על נושאי צמיחה, התפתחות אישית ורוחנית, אימון והעצמה נשית, במגזינים "דרך האושר","חיים אחרים" ובאתרים שונים באינטרנט. מאמנת מוסמכת, חברה בלשכת המאמנים בישראל, מתמחה באימון דרך תקשורת במכון הבינלאומי לתקשורת והקשבה של ד"ר קרול מקול בארה"ב, בעלת הסמכה כ- 
Practitioner Business ב- NLP, ובעלת תואר ראשון במדע המדינה ובתיאטרון מאוניברסיטת תל אביב.  נשואה, אם לשלושה בנים, מתגוררת בתל אביב.

 
89 ₪
קשת בענן הוצאה לאור
להשיג בחנויות הספרים ברחבי הארץ ובאתר http://www.barkima.com/
 
 
 
 

 

 

 

 

 

                                                                  


 

 

 

 

 האתר עוצב ונבנה ע"י נוצה
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים