יעל וקרן- נעים להכיר  

   
  

קרן עמרם, מעצבת גרפית בכירה
 

בוגרת ויטל (היום שנקר) ללימודי עיצוב גרפי. החלה את דרכה בערוץ הילדים, עבדה כארט דיירקטור בג.קיד (חברת בת של ג.יפית), הייתה שותפה להקמתה של חברת הפרסום "ציבלין תקשורת צעירים", ולאחר מכן שותפה מלאה ב"פי שתיים מעצבות" במשך שש שנים. החל משנת 2006 שותפה עם יעל בנוצה.

בתחום אחריותה – ניהול הסטודיו; עריכה גרפית; עיצוב כריכות ספרים, מארזים ועזרים שונים; הכנה לדפוס; עבודה שוטפת עם מעצבים/ מאיירים/ צלמים; קשר עם בתי דפוס וספקי נייר; ייעוץ בנושאי עיצוב גרפי.

 

 



יעל אורנן, עורכת ראשית

קוראת נלהבת ודורשת בלתי-נלאית בזכות אהבת הקריאה, עובדת כעשרים שנה בסביבתם של ספרים. החלה את דרכה במכון לתרגום ספרות עברית, השתתפה בירידי ספרים בינלאומיים, ובמשך חמש שנים שמשה כמנהלת המסחרית של רשת סטימצקי. צברה ניסיון עשיר בכל הנוגע לשיווק והפצה בחנויות ספרים, ובתחום מכירה וקנייה של זכויות תרגום. בהמשך החלה לעסוק גם בתוכן, כעורכת וכמנהלת המחלקה המו"לית של ציבלין תקשורת צעירים. החל משנת 2006 שותפה עם קרן בנוצה. כותבת טור קבוע על ספרים.

בתחום אחריותה – עריכת תוכן; עבודה שוטפת עם עורכים לשוניים; שירותי כתיבה ושכתוב; ייעוץ לכתבי יד; טיפול בייצוג זכויות תרגום מול חו"ל.

 
   

עובדים איתנו:

עריכה לשונית/ ניקוד: יעל אופק-שמוש, מיכל צימרמן-חמד, דפנה פיינס-שער, אורלי גרמי

תרגום: אורן אמיר, דלית שמואלי, אירית מילר, אביטל מקלס, יעל ווילר, דניאלה לוי, רחל מדר, גיא הרלינג, ענבל שגיב-נקדימון

עריכת תרגום: נעמי גליק-עוזרד, יעל אופק-שמוש, יסמין הלוי, יעל ארבל, סוזן קליין, ג'ודי פלפס, קמי ווד

עיצוב גרפי: סיגל שפי

איור: מיטב המאיירים בארץ, ביניהם עפרה עמית, אביאל בסיל, שחר קובר, נעמה בנזימן, ליאת אלוף, אינה קצב, רועי שנער, איל חירורג, יעל פושקין ועוד רבים אחרים...

הקלדה: אלרן שירותי משרד

בתי דפוס: גסטליט, חיפה; WPS, סין

הפצה: דיאלוג, נווה ירק; ליאור שרף, צור יגאל

קידום באמזון: בני כרמי

 
 
 האתר עוצב ונבנה ע"י נוצה
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים